MADESHIP #4

Návrh kampane pre občianske združenie Proti prúdu, ktoré rieši problém bezdomovectva.

V rámci odbornej praxe bolo úlohou študentov Školy dizajnu navrhnúť kampaň (aktivitu, promo, PR akciu…) pre občianske združenie Proti prúdu, ktoré sa zaoberá témou bezdomovectva. Cieľom bolo motivovať ľudí k tzv. individuálnemu darcovstvu, to znamená, aby ľudia pravidelne prispievali finančnou čiastkou pomocou trvalého príkazu. Tieto peniaze by potom boli použité na fungovanie organizáicie Proti prúdu, ktorá pomáha bezdomovcom vrátiť sa späť do bežného života. Zmyslom kampane bolo tiež osloviť ľudí a motivovať ich, aby sa začali zaujímať o riešenie tejto problematiky a zmeniť negatívne vnímanie bezdomovcov v spoločnosti, ale tiež vyvolať tlak na politikov, aby sa témou intenzívnejšie zaoberali.

Spoluprácu medzi reklamnou agentúrou MADE BY VACULIK a ŠKOLOU DIZAJNU na kampani pre OZ Proti prúdu vyhodnotil kreatívny riaditeľ MBV Bohumil Dohnal.

Ocenení študenti:
1. miesto Hana Spillerova 3.G, Barbora Juhasova 3.F
2. miesto Marcela Kuciakova 2.G, Sara Krcmarikova 2.P
3. miesto Natalia Barankova 3.G, Viktoria Janosova 3.P

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.