Škola hrou pomocou digitálnych nástrojov
Cieľom projektu Školy dizajnu "Škola hrou pomocou digitálnych nástrojov", ktorý podporila Nadácia Orange v programe e-Školy pre budúcnosť je najmä inovovať metódy vyučovacieho procesu za účelom zatraktívnenia učebných tém pre študentky/-ov Školy dizajnu a zároveň rozvinúť didaktické kompetencie a pedagogické zručnosti pedagógov pomocou špecifických digitálnych technológií. Vďaka projektu Škola hrou pomocou digitálnych nástrojov pedagógovia a prostredníctvom nich aj študentky/-ti získavajú prístup do videoknižnice Fenomény sveta, kde je dostupných 600 vzdelávacích videí a 2000 interaktívnych aktivít, pričom pedagógovia tiež získavajú možnosť absolvovať Edulab kurzy, čo zvyšuje ich digitálne kompetencie a zručnosti v pedagogickom procese, vďaka čomu sa ešte viac skvalitňuje výučba nie len v čase hybridného a dištančného vzdelávania v postcovidovej situácii.
![](https://www.skoladesignu.sk/uploads/news/2651/simon_sebo3__small.jpg)
Škola hrou pomocou digitálnych nástrojov
![](https://www.skoladesignu.sk/uploads/news/2653/20200316_logo_fsp_bcg_1050x768__small.png)
Fenomény sveta sú vzdelávacím obsahom, ktorý pozostává zo siedmich tém: Voda, Vzduch, Slnko, Kultúra, Komunikácia, Človek,...
![](https://www.skoladesignu.sk/uploads/news/2654/25-nadacia_logo_new__small.jpg)
Prostredie, v ktorom žijeme, je čoraz viac ovplyvňované digitálnymi technológiami vstupujúcimi do našich každodenných interakcií.